sunnuntai 18. syyskuuta 2011

My nail polish world: Start

Hei kaikille!

Minulla on ollut kaksi muutakin blogia, joiden taipaleet loppuivat lyhyeen. Nyt päätin herättää tämän blogin henkiin! Jospa se onnistuisi...

Minusta: Olen tavallinen tallaaja täältä Oulusta päin. Asun pienessä kunnassa. Meillä on kaksi kissaa ja koira. Käyn satunnaisesti ratsastamassa, ja omistan kitaran ja kosketinsoittimet. Rakastan musiikkia, kuten myös kynsitaidetta!

Nail Artista kiinnostuin viime vuonna. Omistin muutamia lakkoja, ja sitten niitä alkoi tulla lisää. Nykypäivänä omistan noin vähän yli 20 lakkaa, joista lisää myöhemmin. Luen monia kynsiblogeja, ja teki mieli tehdä omakin. Tein tämän blogin, joka sitten unohtui. Nyt haluaisin jatkaa tätä blogia, ja niin yritän tehdäkin.

Postauksesta: En ehdi koulun takia postaamaan kovin usein. Vähintään kerran viikossa kuitenkin. Juuri nyt mulla tulee eteen koejakso, ja ilmoittelen kyllä milloin en ehdi postailla. Sitten kun saan rytmit kohdilleen, lupaan postata muutamia kertoja viikossa. Kamerana mulla toimii kännykkäni kamera, joka ei ole kovinkaan hyvä juttu. Yritän sen takia panostaa kuvien laatuun ja tekstin sisältöön. Luurini on Nokia 5300 Express Music, joka ei ole nimensä mukaisesti tarkoitettu kuvien räpsimiseen. Kamera mulla siinä kuitenkin on, ja kuvien laadut on ihan kohtalaisia. Parhaita kuvia saa ulkona, joten yritän kuvata aina siellä ja mahdollisimman tarkasti.

Tämä blogi sisältää luultavasti juttua myös omasta elämästäni, mutta lähinnä asiaa kynsistä. Ei mulla muuta nyt, palaillaan seuraavaan postaukseen! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti